یادداشت های روزانه

هیچ چیزی مثل مطالعه و نوشتن روحم را تلطیف نمی کند.

منوی بلاگ
طبقه بندی موضوعی




منبع آرامش

يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۲، ۰۷:۳۱ ب.ظ

یکی دو شبی است مطالعه یک رمان جذاب کلاسیک را آغاز کرده ام. مسئولیت ها و مشغله های روزمره مانند گذشته مجال مطالعه به من نمیدهد اما من آدمی نیستم که بی کتاب روزگار سپری کنم. از هر فرصتی استفاده میکنم برای بهره بردن از این منبع آرامش…

کلی ماجرا پشت سر گذاشته ام و کلی حرف دارم برای زدن امیدوارم مجالی دست دهد برای نوشتن شان در اینجا…

گاهی تصمیم میگیرم به سبک یادداشت روزانه اینجا بنویسم اما مدتی که میگذرد دلسرد می شوم؛ باید دید چه پیش می آید. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۹/۱۹
روشنا 37

نظرات  (۲)

دقیقا من قراره یادداشت روزانرو اینجا شروع کنم

پاسخ:
خیلی خوبه حتما میخونم تون... من هم سعی می کنم بنویسم اینجا اگر مجالی باشه البته...

مشتاق روزانگیاتم:)

پاسخ:
مرسی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">